13 Eylül 2013 Cuma

Cupcake Magnet

İlk paylaşımımla tekrar merhaba :)
Eminim çoğunuzda benim gibi cupcake sevdası vardır :)
Bu ilk paylaşımımda blogumla alakalı bir bilgi vermek istiyorum.
Herkesin tercihi tabiki farklı olacaktır ama ben sitelerde,bloglarda yada instagramdaki alişveriş paylaşımlarında en çok fiyatları yanında yazan paylaşımları seviyorum.
Buyuzden bende kendi blogumda bunu tercih edeceğim.Belki sonra değiştiririm,zaman ne gösterir bilemem :)
 
 
 

 



 



 


 Bilgi: Magnetlerin boyları belli olsun diye elimde cektim. Boyut gördüğünüz gibi :)
İlk postumda söylediğim gibi daha önce cok hediye yapmış olsamda birşeyi satışa sunmak farklı. Oyuzden bu işte profesyonel olan kişilerle aynı fiyatı veremem :)
 
Şimdi gelelim cupcakelerimizin fiyatina :)
Bu sade haliyle (mıknatıslı) yada mıktanıs yerine çubuklu haliyle : 2.50tl
Başharf eklenmiş haliyle : 2.75tl
*Asgari Sipariş Adedi: 10Adet
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder