10 Eylül 2013 Salı

Haydi Bismillah :)


Besmeleyle başlayalım yeni blog hayatımıza :)
Kocaman bir merhaba diyelim devamında :)

Uzuun zamandır hayata geçirmek istediğim planlarımdan biri de blog hazırlamaktı..
Rabbim bugune nasip etti..


Aslında Şubat ayında herşeyiyle hazırlamıstım blogumu..Maalesef kötü bir haber aldığım için yayınlamadım..
Demek ki böylesi yazılmış :) Akışına bırakmalı bazı şeyleri değil mi? :)

Blogumda neler paylaşacağımdan bahsedeyim öncelikle..

Tek kelimeyle :
Elişi Yada Handmade :)
Hangisini derseniz artık :)

Kendimi bildim bileli her dönem farkli elişleriyle uğraştim hep..
Örgü,etamin,kumaş boyama,ahşap boyama,taki,dikiş ve keçeler..
Birtek tığ işini çözemedim..Sadece kilometrelerce zincir cekebilirim :)

Hediyeleşmeyi cok severim..Benim için elişi bir hediye cok daha değerlidir..
Şu yaşima kadar nadiren,elzem durumlar haricinde kimseye hazir bişey alip hediye etmedim..
Muhakkak içinde elimin değdiği birşeyler eklerim..
Çok kısıtlı bir vaktim bile olsa ufacik bir not eklerim..Belki bir kurdela..Belki bir kese..
Hediyenin büyüğü küçüğü olmaz ama düşünülmüşü-düşünülmemişi olur bana göre :)
Hediye,Önemsendiğini anlatir karşıdakine..Bu da parayla ölçülmez zaten..

Vel hasil-i kelam Blog açmak da uzun zamandır istediğim birşey olunca ikisini birleştirmeye karar verdim :)

Sanirim 30 yaş sendromu etkisi bu :) Sürekli şöyle yapsam böyle yapsam derken bir bakiyorsun zaman almış başını gitmiş. Yaş kemale ermiş :)

Burada sizlere yaptiğim elişi ürünlerini sergileyeceğim ve isteyenler için satişa sunacagim inşaAllah..

El emeği bir ürünün özellikle bebek şekerleri gibi ürünlerde cok fazla taklit görüyorum..
Bazen gercek üreticinin sitemlerini okuyorum bloglarinda..
Azçok anliyorum hislerini..Yeni birşey oluşturmak zor oluyor..
Bu zorluğu aşmışken birinin gelip senin emegini çalması gerçekten sinir edici bir durum..
Neyse ki artik bununda Hukuki çözümleri oluşmaya başladı ;)
Ürünlerimi hazirlarken buna elimden geldiği kadar dikkat etmeye calıştım..Kimsenin kalbini kirmadan,gönlünü yikmadan,emeğini çalmadan devam edeceğim inşaAllah..


İşte böyle :)
Bende bukadar çene varken bu blog sadece ürün paylaşilan/satilan bir blog olmakla kalmaz gibime geliyor :)

Bir yola girdim..
Evlat,Anne,Eş,Abla,Kardeş,Arkadaş,Teyze rollerime bir yenisini daha ekledim..
Batarmıyım çıkarmıyım ne olurum meçhul :)
Rabbim mahçup olmaktan korusun..
Rabbim yardımcım olsun..
Beğenmeniz dileğiyle..

Sevgilerimle..
Tuba Palabıyık Orcay..Nam-i diğer Mutahhara :)

1 yorum:

  1. Pınar ÇELENLİ10 Eylül 2013 17:31

    Kuzu hayırlı uğurlu olsun. Allah yüzünü kara çıkartmasın. Bol satışlar dilerim ;)

    YanıtlaSil